Audyt Twojego Profilu firmy Google
Chciałbyś zacząć swoją przygodę z Google Moja Firma, ale nie wiesz jak to zrobić?
Przeraża Cię ilość dostępnych opcji, a może boisz się, że coś zepsujesz?
Przychodzimy z pomocą!
Przygotowaliśmy dla Ciebie gotowe wskazówki oraz rozwiązania, które pomogą Ci w przejrzysty i prosty sposób zapoznać się z funkcjonalnościami i opcjami jakie oferuje nam wizytówka Google oraz zaproponujemy rozwiązania, które przyczynią się do poprawy Twojej pozycji w rankingu wyszukiwania Google!
Wszystko informacje zostały opracowane w formie audytu Twojego profilu Google Moja Firma!
Dlaczego wizytówka Google jest tak ważna? Ponieważ wszyscy szukają w Google.
Wizytówka Google jest bezpłatnym narzędziem, które stanowi główne źródło informacji o Twojej firmie.
Dlaczego posiadanie wizytówki Google jest koniecznością w świecie nowoczesnego biznesu?
- Ogromna grupa odbiorców – możliwość zdobycia nowych klientów
- Darmowa reklama dla Twojej firmy
- Łatwość w nawiązaniu kontaktu z klientami
- Informacje o Twojej firmie zaprezentowane w prosty i przejrzysty sposób
- Możliwość zaprezentowania swoich produktów oraz usług wraz z przekierowaniem do wskazanych stron www
- Możliwość zaprezentowania swojego menu – w przypadku lokali gastronomicznych
- Dedykowany wygląd panelu i dostosowanie opcji w zależności od kategorii biznesu
- Możliwość zamieszczenia wirtualnego spaceru Google na twoim profilu, więcej informacji: www.jospos.pl/google-street-view/
- Dostęp do szczegółowych statystyk dotyczących m.in.: wyświetlania Twojego profilu, liczby połączeń, liczby wyznaczenia prac dojazdu, liczby wyświetlanych zdjęć
Jak to działa?
Na podstawie publicznie dostępnych informacji w Google Maps dokonamy bezpłatnej analizy Twojej lokalizacji i przygotujemy dla Ciebie wiele wskazówek, które możesz wykorzystać, aby poprawić wyświetlanie swojej firmy w wyszukiwarce Google i na Mapach Google. Dzięki poprawnym i aktualnym informacjom Twoja firma zrobi dobre pierwsze wrażenie i będzie wyświetlała się wyżej w rankingu wyszukiwania bez dodatkowych opłat za pozycjonowanie.
Google wyświetla wiele informacji o Twojej firmie. Każda część audytu skupia się na innym obszarze Twojego profilu, analizuje go i przygotowuje niezbędne wskazówki potrzebne do tego, by Twoja firma wyglądała profesjonalnie w Internecie.
Jeśli chcesz zacząć swoją przygodę z wizytówką Google bądź potrzebujesz usprawnić swoje zarządzanie i efektywność w prowadzeniu profilu napisz do nas! Pomożemy Ci (i nauczymy) założyć, zweryfikować i korzystać z profilu firmy Google tak, aby Twoja firma lepiej się wyświetlała i pozycjonowała w Google.
Na jakich obszarach koncentruje się nasz Audyt Twojego profilu Google Moja Firma?
Audyt Twojej wizytówki analizuje Twój profil kompleksowo – szczegółowo skupia się na każdej dostępnej opcji oferowanej przez Google Moja Firma, a mianowicie:
- weryfikacja Twojego profilu
- użytkownicy
- poprawność nazwy Twojego profilu oraz jej zgodność z Warunkami korzystania z usług Google
- kategorie oraz podkategorie
- opinie oraz odpowiedzi na opinie
- dane teleadresowe
- umiejscowienie pinezki na Mapach Google
- Widok Street View
- linkowanie do portali zewnętrznych
- zdjęcia, w tym zdjęcia 360
- atrybuty
- sekcja Q&A
- produkty
- usługi lub menu
- wpisy
- opis firmy
- statystyki