Newsletter (30 dni)

Wizytówka Google jest niezbędny każdemu przedsiębiorcy, ponieważ aż 97% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google! W praktyce oznacza to, że zakładając wirtualną wizytówkę Google masz możliwość pozyskania dużej ilości nowych klientów. Jeśli chciałbyś zacząć swoją przygodę z Profilem firmy w Google mamy dla Ciebie dobrą wiadomość!

Przygotowaliśmy dla Ciebie wskazówki, instrukcje oraz ciekawostki, które pomogą Ci w przejrzysty i prosty sposób zapoznać się z funkcjonalnościami i opcjami jakie oferuje nam wizytówka Google!

Mamy dla Ciebie świetną propozycję!

Przygotowaliśmy newsletter w formie 30 dniowej subskrypcji, który zawiera niezbędne informacje potrzebne do tego, by sprawnie poruszać się po profilu firmy w Google oraz poznać ciekawostki związane ze światem marketingu online w wyszukiwarce!

Jak to działa?

Codziennie przez 30 dni otrzymasz od nas maila z informacjami dotyczącymi profilu firmy w Google! Każdy mail dotyczy innej opcji, którą oferuje wizytówka Google.

Po pełnym okresie działania naszego newsletteru zbierzesz więc pełny poradnik niezbędny do tego, by efektywnie zarządzać swoją firmą w Google!

By wiedzieć jakie słabości posiada Twój profil w Google oraz jakich poprawek wymaga by poprawnie wyświetlać się w wyszukiwarce zachęcamy również do przeprowadzenia audytu! Więcej informacji: https://jospos.pl/audyt

Dlaczego warto subskrybować nasz newsletter?

  • otrzymasz niezbędne wskazówki potrzebne do zarządzania Twoim profilem firmy
    w Google
  • codziennie nowe informacje wprost na Twojego maila!
  • po 30 dniach posiądziesz niezbędną wiedzę do tego, by efektywnie zarządzać Twoim profilem firmy w Google
  • dzięki naszym wskazówkom optymalizujesz Twój profil, co może przełożyć się na wyniki wyszukiwania

Jaki uzyskasz efekt?

Dzięki naszym wskazówkom zwiększysz aktywność na Twojej wizytówce Google co przełoży się na Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania w przeglądarce.

Pamiętaj, że Google nagradza użytkowników którzy aktywnie i regularnie dbają o swój profil.

Oznacza to również, że więcej klientów dowie się o istnieniu Twojej firmy, co przełoży się na realny zysk dla Twojego biznesu.