Profil firmy Google – pomoc z wizytówką Google

Wizytówka Google Moja Firma to bezpłatny profil Twojego biznesu, umieszczony w Mapach Google, ale wyświetlający się również w wyszukiwarce Google oraz aplikacji Google Maps. W obecnych czasach profil Google Moja Firma jest niezbędny każdemu przedsiębiorcy, ponieważ aż 97% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google! W praktyce oznacza to, że zakładając wirtualną wizytówkę Google masz możliwość pozyskania dużej ilości nowych klientów.

Jakie opcje oferuje profil Google Moja Firma?

Dlaczego wizytówka Google jest tak ważna? Ponieważ wszyscy szukają w Google. Wizytówka Google jest bezpłatnym narzędziem, które stanowi główne źródło informacji o Twojej firmie. 

Wizytówka Google to najprościej mówiąc zbiór informacji o Twojej firmie.

Aby zacząć przygodę z profilem Google Moja Firma w pierwszej kolejności musimy potwierdzić jego wiarygodność – czyli zweryfikować wizytówkę.

Google udostępnia kilka opcji weryfikacji:

  • telefon lub SMS
  • poprzez maila
  • kartkę pocztową
  • nagrywanie filmu oraz
  • rozmowa wideo na żywo

Po pozytywnym przejściu tego procesu możemy w pełni cieszyć się funkcjonalnościmi jakie oferuje nam Google.

Na pierwszy rzut oka można zauważyć takie dane jak: nazwa firmy, kategoria oraz obszar działalności, dane kontaktowe oraz opis firmy.

Największą zaletą profilu Google Moja Firma jest możliwość szybkiego kontaktu klienta z Twoją firmą. Osoby korzystające z urządzeń mobilnych za pomocą jednego kliknięcia mają możliwość połączenia telefonicznego oraz wybrania trasy dojazdu do Twojego lokalu. Dlatego też bardzo ważne jest, by dane kontaktowe jakie wprowadzamy były prawdziwe oraz aktualne.

Oprócz możliwości nawiązania kontaktu klienci mają możliwość zapoznania się z Twoimi usługami oraz ofertą produktową. Zarówno dodawanie usług i produktów daje możliwość umieszczenia linków kierujących bezpośrednio do sklepu internetowego, portalu zakupowego bądź Twojej strony internetowej. Oprócz oferty możemy również informować klientów o wydarzeniach oraz nowościach w Twojej firmie, poprzez zakładkę „Wpisy” – czyli krótkie posty umieszczane na Profilu Google Moja Firma. Daje to możliwość reklamy Twojego biznesu zupełnie bezpłatnie! Mamy również możliwość dodawania materiałów multimedialnych – zdjęć 2D, zdjęć sferycznych oraz materiałów wideo.

Bardzo ważną częścią wizytówki Google jest możliwość wystawiania opinii przez klientów. Ilość opinii i ich średnia to jeden z czynników, który warunkuje pozycję naszego profilu w rankingu wyszukiwania Google. Jest to również czynnik, który w dużym stopniu warunkuje pozyskanie nowych klientów – ludzie zawsze wybierają sprawdzone, dobrze zaopiniowane firmy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak możemy pomóc w zdobywaniu nowych opinii, kliknij tu: www.jospos.pl/plakatzkodemqr

Dlaczego warto założyć wizytówkę Google?

  • Ogromna grupa odbiorców – możliwość zdobycia nowych klientów
  • Darmowa reklama dla Twojej firmy
  • Łatwość w nawiązaniu kontaktu z klientami
  • Informacje o Twojej firmie zaprezentowane w prosty i przejrzysty sposób
  • Możliwość zaprezentowania swoich produktów oraz usług wraz z przekierowaniem do wskazanych stron www
  • Możliwość zaprezentowania swojego menu – w przypadku lokali gastronomicznych
  • Dedykowany wygląd panelu i dostosowanie opcji w zależności od kategorii biznesu
  • Możliwość zamieszczenia wirtualnego spaceru Google na twoim profilu, więcej informacji: www.jospos.pl/wirtualnyspacer
  • Dostęp do szczegółowych statystyk dotyczących m.in.:
    • wyświetlania Twojego profilu
    • liczby połączeń
    • liczby wyznaczenia prac dojazdu
    • liczby wyświetlanych zdjęć

Jeśli chcesz zacząć swoją przygodę z wizytówką Google bądź potrzebujesz usprawnić swoje zarządzanie i efektywność w prowadzeniu profilu napisz do nas! Pomożemy Ci (i nauczymy) założyć, zweryfikować i korzystać z profilu firmy Google tak, aby Twoja firma lepiej się wyświetlała i pozycjonowała w Google.